ItHadToBeYou.

Ibland saknar jag allt det som var innan. Och då menar jag allt. Allt som var innan och allt som var innan det osv. Ibland är det jobbigt när man tänker tillbaka. Ibland är man jävligt glad över att det blev som det blev. Ibland är man missnöjd som fan med sina val. Det är hårt, ibland. Man vet även att det aldrig kommer bli likadant som innan. Den tiden är förbi liksom.
Nej usch, hur låter jag egentligen? Haha. Jag lyssnar på  Jumper - Tapetklister, har druckit fyra koppar kaffe, har inga cigg, har inga pengar. Det kanske är därför..
Lexx är för övrigt min prins<3
What a disaster it would be if you discovered that I care, a little too much for friends but not enough to share.

// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; okej :/ men sök på jessicajosefsson på youtube så klickar du in på min "kanal" så finns alla videor där :)

2010-09-13 @ 20:39:32
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0