JerkItOut.

Det finns vissa människor som jag kan vara en pain in the ass för. Det kan bero på att jag inte är rädd för att förlora dom. När jag säger förlora menar jag inte att jag vet att dom aldrig kommer lämna mig, utan mer att jag klarar mig galant utan att ha dom i mitt liv. Sen finns det andra människor, som man försöker hantera så varsamt som möjligt, just för att inte förlora dom. Men vad gör man när det inte hjälper? När dom tycker man är en pain in the ass iaf och försöker undvika en? Ibland vet jag verkligen inte hur jag ska göra för att göra rätt, om det nu finns nåt som är rätt och fel vad gäller sånt här. Men det löser väl sig, eller så säger man bara Life's a bitch, get used to it.
Jaja.. Nog med sentimentalitet. Nu ska jag ta min Ben&Jerry's sorbet Jamaican Me Crazy, kura ihop mig i soffan med en gosig filt runtom mig och sen glo på tv. Hade inte vart fel med lite.. sällskap.. om jag säger så. Men jag ska inte klaga på en mysig mamma som jag inte träffat på ett tag heller.
Sjöng för övrigt SingStar med Mamma, Alice och Karin innan. Det va mysigt och roligt om nåt! Måste verkligen få med Jossan och Fanny på en helkväll med SingStar, Bullshit och Alkohol snarast möjligt.
Men nu blire soffan<3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0