Onsdag.

Stripped and polished, I am new, I am fresh, I am feeling so ambitious.
You and me, flesh to flesh.
'Cause every breath that you will take, when you are sitting next to me, 
will bring life into my deepest hopes.
What's your fantasy?

Morgonen spenderades iaf i stallet hos Bäbis, var uppe i stallet lite innan sju och började släppa ut hästarna. Det är mysigt faktiskt. Dock var det svinkallt, så det blev till att sätta på sig både halsduk och mössa när man kom upp. Hihi. Nu har jag suttit och lamat vid datorn i nån timme.. Jag är röksugen och godissugen, men what to do? Är man pank så är man. Förkyld har jag blivit också, igen. Det är inte mycket med mig just nu alltså. Ska till jobbet ikväll igen och gå på kursen. Det är najs faktiskt. Superskön stämning där och goa människor. Mycket choklad- och kaffedrickande kommer det ju lätt bli när man kommer spendera sina kvällar där.
Nej.. Om jag ska ta och typ.. rota igenom köket på jakt efter godis eller nåt.. Sen blir det en varm dusch. Sen jobbet. Wiihoo. Är ju lillördag idag också, så vem vet. Det kanske blir en öl efter jobbet. Låter mumsigt tycker jag.
Vi saknar dig Gösta<3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0