Time After Time.

Igår var Elin med i stallet. Jag blev tvingad att rida på banan när mörkret hade lagt sig. Sjukt bra belysning vi har däruppe i paddocken för övrigt. Det var tur att Elin var med, annars hade jag nog inte haft någon ork till att rida. Det gick så jääkla bra. Lexx tog rätt galopp på första försöket, i båda varven. Han var pigg och lugn på samma gång och han lyssnade verkligen. Tack Elin får jag väl lov att säga(: Haha. Lexx<3
Nu tänkte jag iaf hoppa in i duschen för att sedan dra mig till stallet vid ett. Sen vid tretiden beger jag mig mot jobbet för att jobba 15.30-21.30. Jag ska inte klaga. Det är ju pengar. Sen får jag helt enkelt se vad som händer ikväll. Det är ju fredag trots allt(:
En bild till dagens ära också. Ni får nöja er med en tråkig svartvit helt enkelt.
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0