Ursäkta.

Ursäkta, men din äckliga, förbannade, jävla fittunge. Om jag hade kunnat hade jag valt att aldrig mer, någonsin, se dig igen. Du är så FÖRBANNAT jävla störande. Och, jaa.. Jag ska inte skriva mer om detta, eftersom jag bara kommer upprepa de ord jag började inlägget med. Vet inte vad jag ska säga. Du gör mig spyfärdig helt enkelt, och jag önskar att du talade sanning nån gång. Dock verkar ju hela ditt liv vara en stor fet jävla lögn. Men det är väl inget du inser? Gå och dränk dig nånstans. Usch.
Jag vet att jag sagt till många att det är fegt att inte nämna några namn när man skriver. Men just nu, så tycker jag att jag kan låta det namnet vara otalt. Och så kommer det antagligen förbli.
Var bara tvungen att skriva av mig, en aning. Gonatt.

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0