Your Love Is My Drug..

Sitter här hemma nu, efter en trevlig utekväll igår. Jag och Nattis drog till barnarp, sen runt elva drog vi in till stan och slutade upp, som vanligt, på centrum. Haha. Inget dansande för mig, men det va skönt att bara sitta och snacka.
Ibland har jag verkligen sån otur, och allt är såå jävla otajmat. Haha, känns som att sånt här bara händer mig.. Jag hoppas att jag får en ny chans. Snart! Jävla otajmat vare asså. Uhu.
Nu ska jag iaf göra mig iordning lite, så man ser hyfsad ut efter gårdagen, sen ska jag städa iordning på rummet lite. Vid tretiden drar jag mig ner mot jobbet. Första riktiga jobbdagen. Det känns riktigt najs faktiskt. Är pepp som faaen(:
Nej, nu måste jag fasen sätta igång. Jag är nog världshistoriens segaste människa..
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0