Nya Stallet.

Just nu sitter jag hemma i sängen med datorn på byrån bredvid. Jag tänkte snart peta i mig något att äta för att senare ge mig iväg till stallet igen för att kvällsfodra hästarna.
Idag så gick jag och Lexx till vårt första stall vid stod i och hälsade på Elin och hennes häst Kookaii. Vi ryckte Lexx man, jag tyckte det var lite på tiden att ta bort resterna från fölmanen och få honom att se lite vuxnare ut, försöka går ju(; Haha. Han blev rätt snygg faktiskt. Tog dock ingen bild..
Jag tänkte lägga upp lite bilder här och visa hur nya stallet ser ut, och kanske lite andra mysiga bilder(: Enjoy!
Stallet, visst är det litet och mysig?

En till bild på stallet(:

Bild ut mot fältet bredvid stallet.

Grusvägen/Backen upp till stallet.

En morgon i stallet för ett par dagar sen(:


Haha, första ridturen vid nya stallet.
(Vi ser ut som ett ponnyekipage, men gud va mycket SNÖ det var på fältet!)

Jag hoppas ni har överseende med att bilderna är tagna med min iPhone, så det är inte de bästa bilderna. Men nu har ni fått en liten bild av hur det ser ut där min Bäbis står nu iaf(:
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; Ja de blir nog det :D

2011-01-05 @ 11:51:56
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: elin

Oj vilket mysigt och fint stall :o :D

2011-01-05 @ 21:42:57
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

rikigt mysigt och fräscht stall

2011-01-08 @ 16:08:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0