Sviken gånger Tusen

Det är sant, så som du säger. Det finns inte gott om riktiga vänner längre. Det är många man trodde på, som sedan gick bakom ryggen på en och va falska fittor, rent ut sagt. Jag förstår fortfarande inte hur man skulle kunna göra så mot någon. Men du kanske inte kan tänka så långt?
''Du ska behandla andra så som du själv vill bli behandlad''
det ordspråket antar jag att du inte ens känner till? Eller kanske, så fort det gäller dig och vad folk gör 'mot' dig, då är det plötsligt jävligt viktigt och jorden håller på att gå under.
Om det vart ombytta roller, om jag säger så, då hade du säkert lyckats vända alla mot mig, du hade aldrig någonsin ägnat en blick åt mig eller något. Vem vet vad du hade gjort? Du hade ju knappast accepterat det. Och nu tror du att jag accepterar det? Tänk ett steg längre.. ..eller två..
Du förtjänar absolut ingenting. (förutom ett kasst blogginlägg på en blogg som ingen läser. Bara för att jag var tvungen att skriva av mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0