Gårdagen.

Igår blev det ett kort och ganska intensivt ridpass grusvägen. Vi red själva, för Elin skulle åka hem. Det blev mycket travintervaller och temposkritt som jag hade tänkt. Lexx var superduktig, pigg och glad!
Eftersom det vart så himla fint väder igår (blå himmel, en skinande sol och plusgrader)  så hade Elin med sin systemkamera upp till stallet så vi kunde fota lite. Men trofan att den inte var tillräckligt laddad, så den dog och det resulterade ju givetvis i att det inte blev några bilder. Alltid min tur liksom.
Nu tänkte jag planera lite inför dagens ridpass. Undra vad man kan hitta på idag.. Hmm.. Tips? :D

// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: olivia

vill du hjälpa mig så jag får besköksrekord?

klicka in och kanske släng in en kommentar också.

mycket fin blogg!

kram olivia.

2011-01-08 @ 16:41:30
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0